Sunday, February 21, 2010

China Glaze Hi-Tek + konad

To je še ena moja pustna manikura, ki sem jo pripravila za Parokeetke, kjer poteka natečaj za najlepšo pustno manikuro ali make up. Vsakega vašega glasu bom zelo vesela. :)


Predstavljam seveda leoparda. :)

Zdaj pa vam bom predstavila še kako izgleda lak Hi-Tek samostojno, brez konada.



Barva je zlata in lak je dobro prekriven že s prvim nanosom.



Sama sem si nabavila kar nekaj lakcev iz China Glaze Khrome kolekcije, ker so super za konadiranje. Ta je prvi, ki sem ga preizkusila kot osnovno barvo, pa še to sem ga izbrala samo zaradi tega, ker sem vedela, da bom z njim ustvarila pustno manikuro.



Kakšen se pa vam zdi ta lak? Meni je bolj všeč s konadom in za konadiranje. :))

2 comments:

  1. Čudovit je! In super paše na tvoje lepe nohtke!!Pa zelo mi je všeč tvoja manikura...*blush* :D :P

    ReplyDelete