Thursday, February 11, 2010

Francoska manikura + konad

Sama sem velika ljubiteljica klasične francoske manikure, zato se le-ta večkrat znajde na mojih nohtih.

Za začetek sem se odločila, da vam pokažem moje nohte čisto brez vsega. Trenutno so v precej dobrem stanju in se mi zdi, da niti niso preveč rumeni, ker res zelo pazim, da vedno nanesem podlak, pri temnejših odtenkih pa celo 2 plasti.
Za to, da sem objavila to fotko je bilo potrebno kar nekaj poguma, vendar sem se vseeno odločila, da vam pokažem moje "nagece". :)



Na drugi slikici pa je že narejena klasična francoska manikura.
Odkar si pomagam s konadovimi pripomočki je takšna manikura narejena še hitreje.



Najprej sem nanesla eno plast podlaka (trenutno je to Pretty Woman - Vitamine Coctail), potem sem s konadovo štempiljko naredila konice (plata m19 + bel konad lak) in čez sem dodala Essence silky pastel french manikure (04 french lilac).



Ker sem velika ljubiteljica konada sem morala tole klasiko še malo obogatiti in sem dodala še konad. Žal pa sem izbrala napačen vzorček in s končnim izgledom nisem preveč zadovoljna. :(
Rožica je iz konad plate m36, ustvarjena pa z lakcem ChG - Awaken.
Čez sem dodala še Essie - Good to go.



Ali ste tudi ve ljubiteljice klasike in francoske manikure?

2 comments:

  1. Tassa tvoji "nageci" prav super izgledajo, french oblekica pa na njih izgleda kot ulita! =)
    drugače pa se mi zdi, da sta klasična in french mani super, samo odvisno od počutja =)

    ReplyDelete
  2. Hvala! :)

    Ja, meni se zdi, da french res paše k vsaki priložnosti, tud tam kjer na primer močne barve niso zaželjene (na primer razgovor za službo ali kaj podobnega).

    ReplyDelete