Wednesday, February 3, 2010

Prva (testna) objava

Končno sem se odločila, da še sama poskusim ustvariti blog.

Bomo videli kako bo to uspevalo. :-)

Za začetek bi rada poudarila, da sem totalno neračunalniški tip človeka in se računalnikov kar malo bojim. Tako, da prosim vse, ki bodo spremljali moj blog, da mi manjše (in večje) napake, ki se bodo definitivno pojavljale, že vnaprej oprostijo.

Druga moja šibka točka je tudi angleščina, zato bo blog le v slovenščini.

Se bom pa trudila, da bodo prispevki čim bolj slikovno podprti in tako malce bolj zanimivi tudi za tuje obiskovalce (ali bolje rečeno obiskovalke) mojega bloga.

Kot sem že prej poudarila bo moj blog prebiralo verjetno več osebkov ženskega spola, ker bom seveda največ pisala o KOZMETIKI.

Sem ljubiteljica (lahko bi se reklo tudi zbirateljica) kozmetike. Obožujem tako negovalno kot dekorativno kozmetiko.

Verjetno bo največ prispevkov namenjenih različnim manikuram. Od najbolj odštekanih, do totalno romantičnih. :-) Ja, lakci za nohte in konad so trenutno moja največja strast. :-)

No comments:

Post a Comment