Sunday, March 7, 2010

Essie Chocolate Kisses + konad

Pri nas je zunaj še vedno konkretna zima (vsaj po temperaturah), zato so moji nohti še vedno v takšnih odtenkih.
Trenutno je na mojih nohtih vampy odtenek.


To je Essie - Chocolate Kisses. Odtenek je krem, barva pa je nekje med temno rdečo in rjavo.


Za nanos sem potrebovala 2 plasti.


Ker sem se kar malo razvadila in na nohtih takoj pogrešam konad, sem tudi tega Essie-ja morala malo pokonadirati.
Nastalo je tole:


Uporabila sem lak China Glaze Sci-Fi in konad plato m64.



Kaj vam je bolj všeč? Sam čokoladni poljub ali s konadom? :))

11 comments:

  1. Ta čokoladni Essie je zelo lep, konad vzorčki pa tebi itak vedno uspejo :)

    ReplyDelete
  2. Hvala, Biba. :) Res je lep vampy.
    Za konad pa nisem prepričana, če mi je všeč barvna kombinacija. :P

    ReplyDelete
  3. Oboje zgleda čudovito kot vedno. Lakec je pa res prečudovit. <3

    ReplyDelete
  4. Very pretty; I love the Konad!

    ReplyDelete
  5. elchy => Hvala ;)

    gildedangel => Thanx :)

    ReplyDelete
  6. Ouch! That color is hot! Love it :-)

    ReplyDelete
  7. S konadom mi je bolj pri srcu. :)

    ReplyDelete
  8. Lily nail and Michèle thank you both. :)

    Gejba, a res. Hvala. Ja, malo ga popestri, ampak nisem zadovoljna s to kombinacijo. :)

    ReplyDelete
  9. Meni pa sam lakec ni preveč všeč...s konadom je pa super =)

    ReplyDelete
  10. Jaz pa še vedno obožujem vapmy-je, zato mi je sam bolj všeč, kot v tej konad kombinaciji.

    :)

    ReplyDelete