Wednesday, March 3, 2010

Konad - 2030 over Short & Sassy

Lakec Short & Sassy sem vam samostojno že predstavila in zato sem se danes odločila, da je čas, da vam pokažem tega lepotca še malce olepšanega in pokonadiranega. :))


Čez Short & Sassy sem dala tudi China Glaze lakec in sicer odtenek, ki se imenuje 2030, in je iz njihove Khrome kolekcije.


Uporabljen vzorček je s konad plate m61.


Manikuro sem zaključila z nadlakom Essie - Good to go.


Ker je osnovni lakec že sam zelo lep, se mi zdi, da ga tale konad malce preveč zakrije in da bi morala izbrati vzorček, ki je manj poln.

8 comments:

  1. Super izgleda pokonadirano!
    Short&Sassy pa dobim v petek, sem si ga morala naročiti po tvoji prvi slikici =)

    ReplyDelete
  2. Hvala, Anček.
    Me veseli, da te je moja fotka tako navdušila. :)) Pa na fotki še pol tako lepo ne zgleda kot v živo. Mene vedno znova fascinira, ko si ga nanesem. Včeraj sem prav razmišljala a bi ga sploh pokonadirala ali ne. :))

    ReplyDelete
  3. That is a very pretty manicure!

    ReplyDelete